fredag 6 juli 2012

Dålig på att blogga? Jag vet men det blir så nu för tiden. När man inte längre har datorn stationerad vid ett skrivbord. Visserligen så har jag kvar skrivbordet men vi är nu två datorer som ska trängas där. Blir oftast att jag har datorn i rummet och då tycker jag det är mer besvärligt. Men jag vill verkligen vara bättre har så mycket att säga men kommer aldrig till skott.
Vill vara bättre, har bett magda göra en ny design till mej men tror hon glömt det(A), kanske ska be någon annan vet att hon jobbar mycket.

Hade i alla fall väldigt roligt i helgen så tack så mycket alla som var med!<3
Det gick väldigt bra på fredagen var väldigt lungt och fick inga klagomål. Värre var det på lördagen då johan var in charge...

Nog om det ikväll blir det nya tag, jossan och jonte kommer på besök och det ser jag framemot och imorgon blir det klassåterträff och det ska också bli rologt så jag har en helg att se framemot, bara jag inte blir för full dvs...

1 kommentar:

magda sa...

hihiiih ooj! nej förlåt. Men det är kanske bättre du frågar nån annan, man har som aldrig riktigt tid här när vi är tre stycken på en dator (A) och jobbar hela tiden :):):):)